ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ( BOBMOBILE )



Αναδημοσιεύουμε από το http://www.roykoymoykoy.blogspot.com/

Και εκεί που περίμενα να γράψω άλλο θέμα, λίγο – πολύ επικαιρότητας, μου προέκυψε προσωπική υπόθεση, την οποία και θα δείτε παρακάτω με λεπτομέρειες.
Σαν όλους τους ‘’σύγχρονους’’ ανθρώπους (τρομάρα μας…), έγινα και εγώ συνδρομητής σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, και βλαστήμησα την ώρα και την στιγμή που το έκανα. Συγκεκριμένα, στις 19 Μαρτίου γράφτηκα στην WIND, σε κάποιο οικογενειακό πακέτο. Πήρα τους αριθμούς μου, και στις 23 Μαρτίου τους ενεργοποίησα.
Από τις 29 Μαρτίου, άρχισαν να μου έρχονται μηνύματα από κάποιον αριθμό 54466, σε ρυθμό ριπών πολυβόλου (3-4 μηνύματα σε 20 δευτερόλεπτα ) με το ίδιο πάντα κείμενο ‘’‘’ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΛΗΨΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ. ΣΥΝΔΕΣΟΥ! ΕΞΥΠ. ΠΕΛΑΤΩΝ 2106866675‘’.
Προσπάθησα λοιπόν να επικοινωνήσω με αυτό το τηλέφωνο, αλλα γινόταν περίεργα πράγματα. Απαντούσε τηλεφωνητής, που έλεγε για μία εταιρεία BOBMOBILE και που ζητούσε να πληκτρολογήσω ένα νούμερο, ανάλογα με το τί ήθελα. Αυτό και έκανα, αλλα το μόνο που κατάφερνα ήταν να ξαναρχίζει η κασσέτα από την αρχή. Δοκίμασα από δύο κινητά και από σταθερό τηλέφωνο.
Πήγα στο κατάστημα της WIND που είχα κάνει την εγγραφή, ανέφερα το πρόβλημα και ζήτησα συμβουλή για να δώσω μία λύση.
Το προσωπικό, μου είπε ότι πρόκειται για μια εταιρεία BOBMOBILE και ότι τα μηνύματα αυτά είναι ακριβά και χρεώνονται σε εμένα. Για να διακοπούν, έπρεπε να τους στείλω μήνυμα με την λέξη ‘’ΣΤΟΠ’’.
Αυτό και έκανα, και πήρα απάντηση ότι πρέπει να δώσω τον κωδικό μου με τον οποίο είχα εγγραφεί στην BOBMOBILE. Ποιόν κωδικό ? Ποτέ δεν γράφτηκα στην εν λόγω εταιρεία, ούτε και γνώριζα την ύπαρξή της.
Μπήκα στο INTERNET για να βρώ στοιχεία επικοινωνίας, και πράγματι βρήκα την σελίδα της, όπου εντόπισα το τηλέφωνο που έγραψα παραπάνω, έναν αριθμό φαξ (2106855505) και e-mail, το info@bobmobile.gr και το Rania.Margari@bobmobile.gr.
Έστειλα λοιπόν ένα e-mail με το οποίο ευγενικά τους έλεγα ότι δεν έχω εγγραφεί στην εταιρεία τους, επομένως δεν έχω κωδικό, και τους παρακαλούσα να μην μου ξαναστείλουν e-mail . Απάντηση, δεν πήρα. Μετά από 3 μέρες, ξαναέστειλα e-mail, λιγότερο ευγενικό αυτή τη φορά, αλλα και πάλι απάντηση δεν πήρα.
Εν τω μεταξύ, έρχεται και ο λογαριασμός της WIND, στον οποίο χρεώνομαι 30 Ε για τον καταιγισμό πανόμοιων μηνυμάτων, τον οποίο μου έστελναν. Παρακάτω, για του λόγου το αληθές, έχω τον λογαριασμό.
Παίρνω τηλέφωνο τα κεντρικά της WIND στην Αθήνα (2106158000), με συνδέουν με το τμήμα εξυπηρετήσεως πελατών, και διηγούμαι όλη την κατάσταση, καθώς και ότι δεν είναι δυνατόν να δεχθώ την συγκεκριμένη χρέωση. Η αρμόδια υπάλληλος, φάνηκε ότι γνώριζε το πρόβλημα, και με διαβεβαίωσε ότι θα ενημερώσει τη BOBMOBILE, για να σταματήσουν τα μηνύματα.
Χρειάζεται να πώ ότι τα μηνύματα συνεχίστηκαν με τον ίδιο ρυθμό ? Αν χρειάζεται, το λέω.
Έστειλα e-mail στην WIND πλέον, με όλη την ιστορία, ζητώντας το βασικό, δηλαδή την εκπλήρωση της υποχρεώσεως προστασίας των πελατών της. Μέχρι τώρα, η WIND δεν απάντησε.
Για να μην τα πολυλογούμε, επικοινώνησα ακόμη δύο φορές με την WIND, τμήμα εξυπηρετήσεως πελατών, πήρα και πάλι την υπόσχεση ότι τα μηνύματα θε σταματήσουν, αλλά αυτά τα σκασμένα, συνέχισαν να έρχονται.
Στην τελευταία επικοινωνία με την WIND, δήλωσα ότι δεν αναγνωρίζω την χρέωση των μηνυμάτων. Απάντηση πήρα, ότι δεν γίνεται τίποτα, και ότι υπάρχουν διαδικασίες για να παίρνει η bobmobile αυτά που κλέβει ( συγγνώμη, ‘’δικαιούται’’…)
Ενδιάμεσα, σκέφτηκα να ενεργοποιήσω φραγή SMS, εισερχομένων και εξερχομένων, αλλα με ενημέρωσαν ότι οι διαδικασίες είναι τέτοιες που αφού σου τα στέλνουν, είτε τα πάρεις είτε όχι, τα πληρώνεις πάνω από ένα λίτρο βενζίνης το καθένα ( 1.6807 Ε ).
Αυτά είναι τα γεγονότα, απλά και καθαρά. Αλήθεια, εσείς πώς θα αισθανόσασταν, αν σας έδεναν σε μία καρέκλα, και κάθε λίγο και λιγάκι ερχόταν κάποιος, σας έκλεβε εν ψυχρώ και σας χαμογελούσε κιόλας ? Ακριβώς έτσι αισθάνομαι, γιατί έχω μπλέξει με μία εταιρεία απατεώνων, την BOBMOBILE, και μία εταιρεία που υπόσχεται, αλλα είναι ανίκανη να προστατέψει τους πελάτες της, την WIND. Τι θα γίνει τελικά ? Δεν ξέρω, ίσως ο ‘’από μηχανής θεός ‘’ δώσει την λύση. Το βέβαιο είναι ότι από μένα, οι απατεώνες της BOBMOBILE θα πάρουν ‘’ένα κβά τσόκια’’ που λέει και ο Διονύσης.
Όσο για την WIND ? Δεν πρόκειται να πληρώσω κανένα λογαριασμό για μηνύματα των απατεώνων. Αν θέλουν ας μου κόψουν το τηλέφωνο.
Συμπέρασμα. Οι απατεώνες κυκλοφορούν ασύδοτοι δίπλα μας, και μόνο μέλημά τους είναι το πώς θα μας κλέψουν. Προστασία δεν υπάρχει, γιατί το σοφό Κράτος μας δεν κάνει τίποτα για να μας προστατέψει. Μήπως κάνει τίποτα γενικώς ?? Εσείς πείτε μου.
Τι περιμένω από όλα τα παραπάνω? Τίποτα. Δεν ξέρω αν υπάρχει πλέον ευαισθησία από οποιονδήποτε, για να κάνει κάτι. Σκέφτηκα να κατέβω και στην Αθήνα, και να βρώ αυτούς τους απατεώνες, ακόμη και αν είναι κρυμένοι στο κέρατο του βοδιού. Δεν το έκανα μέχρι τώρα, αλλα αν το κάνω, θα γίνει πρωτοσέλιδο θέμα, αυτό είναι σίγουρο. Ά, συγγνώμη, η αυτοδικία είναι παράνομη. Η κλοπή και η απατεωνιά όμως, όχι…
Α, ξεχασα, νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που λέγεται εισαγγελέας και κάποιες ελληνικές λέξεις, όπως μήνυση, καταδίκη, αγωγή, πρόστιμο, ηθική και υλική ικανοποίηση, ξέρει κανείς τίποτα για αυτές ??
Εάν υπάρξουν εξελίξεις ( που θα υπάρξουν ) , θα υπάρξει και ενημέρωση.

Σχόλια

Ο χρήστης ennui92 είπε…
Φιλε,τα λες πολυ σωστα. Το θεμα ειναι οτι ολο αυτο γινεται με την ΠΛΗΡΗ ΑΝΟΧΗ και των 3 εταιριων γιατι παιρνουν τζιρο απο τα υπερογκα κερδη της bobmobile που εχει κλεψει τον μισο κοσμο. Φυσικά και έχουν τροπους να διακοψουν τις χρεωσεις απλα σου πουλανε φουμαρα.Πηγαινε σπαστα ολα σε ενα καταστημα αλλιως δεν βγαζεις ακρη. Γαμημενα λαμογια παντου
Ο χρήστης SkAr82 είπε…
Αγαπητέ ανώνυμε.

Αρχικά καλό θα ήταν να αναφέρεσαι ονομαστικά όταν προβάλεις είτε παράπονα είτε σχόλια για να μπορούν οι σοβαροί αναγνώστες του οποιαδήποτε blog να σε πάρουν στα σοβαρά καθώς πολλοί, εκμεταλλευόμενοι την ελευθερία λόγου, μπορούν να πουν το οτιδήποτε για την οποιαδήποτε εταιρία χωρίς καμία αξιοπιστία λόγου και άποψης.
Όσον αφορά τώρα τη Wind πρέπει να σου πω ότι ουδεμία ευθυνη φέρει για την οποιαδήποτε εγγραφή των συνδρομητών της σε αμφιβόλλου υπηρεσιές μέσω internet. Δουλειά των υπαλλήλων ενός καταστήματος δεν είναι να ελεγχουν τη χρήση των συνδρομητών στο internet, το οποίο και απαγορεύεται μιας και έχει να κάνει με τα προσωπικά δεδομένα του πελάτη, αλλα τη παροχή της υπηρεσίας του διαδικτύου γιαυτό καλό θα ήταν να φρεσκάρεις με κάποιο τρόπο τη μνήμη σου και να θυμηθείς που και πότε έκανες εγγραφή σε κάποιο τέτοιο site από το οποίο έλαβες και τα χρεώσιμα μηνύματα. Αν για παράδειγμα έκανες μια υπεραστική κλήση από το σταθερό σου θα ζητούσες το λόγο απο τον ΟΤΕ για την αντίστοιχη χρέωση που θα είχες..υποθέτω πως όχι.
Ο χρήστης Γεωργία είπε…
Αγαπητέ skr82, προτού να ειρωνευτείς τον συνάνθρωπό σου, αποκαλώντας τον ανώνυμο, ίσως και μυθομανή...καλόν είναι να παρατηρείς. Ο άνθρωπος έχει δημοσιεύσει τον λογαριασμό, όχι μόνον με το όνομά του,αλλά με όλα του τα στοιχεία. Καλό είναι όλοι εμείς να είμαστε ενωμένοι, υποστηρίζοντας ο ένας τον άλλον αμυνόμενοι σε όλους αυτούς που κυκλοφορούν ελεύθεροι ανάμεσά μας.
Ο χρήστης tas augeriou είπε…
Σωστή η Γεωργία...:)))
Κατά τα άλλα συμφωνώ να γίνει συλλογική προσπάθεια απέναντι στους κλέφτες της WIND !
Το νεότερο είναι ΜΗ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΈΣΑ ΑΠΌ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ WIND ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ !